Início > In het Nederlands > Daar ben ik apetrots op!

Daar ben ik apetrots op!

21 - 02 - 2008

Het was echt een mooie gala avond het afsluitfeest van het jubileum van 60 jaar Wereldomroep. Collega’s en ik waren verast dat het z’n prachtig muziekfeest werd.

Muzikanten uit vele delen van de wereld werden verfilmd in hun eigen land en daarna traden zij op het podium van het Concertgebouw.

Het feest werd in december vorige jaar door NOS uitgezonden en nu is het online te zien. Kijk maar en beoordeel zelf!

Wat doe ik?

Ik werk als programmamaker bij dit radiostation die in 10 talen wereldwijd actief is – de nieuwste is Chinees. Bij het Bureau Brazilië Radio Nederland ben ik o.a. verantwoordelijk voor de Portugese website.

Het is voor mij heel bijzonder dat ik hier in Nederland in mijn eigen vak en met mijn moedertaal kan werken (maar ik heb nog steeds de droom om in het Nederlands mijn beroep te doen).

  1. 26 - 02 - 2008 às 4:55 am

    Claro que eu não entendi nada, mas, só pra avisar, infelizmente seu outro comentário não chegou não, Dani 😦

    Fiquei curioso agora… 8′(

    :***

  2. 26 - 02 - 2008 às 2:30 pm

    Aardappelmeisje, wij zijn ontzettend trots op je.
    Nog eventjes geduld.. jouw droom komt eraan 🙂

  1. No trackbacks yet.
Os comentários estão desativados.
