Início > In het Nederlands > Vooroordeel?

Vooroordeel?

21 - 08 - 2008

Na een heerlijk maaltijd in en restaurant in Amsterdam wil ik graag een koffie drinken. Mijn vriend wil liever een thee. Na de bestelling brengt de ober onze kopjes. Maar hij serveert de koffie voor mijn vriend en de thee voor mij.
***
Twee weken geleden zaten we in een ander restaurant, ook in Amsterdam. Die keer bestelde ik espresso en mijn vriend koffie verkeerd. Kort daarna kwam de ober terug. Hij gaf de espresso aan hem en de koffie verkeerd aan mij.

  1. 25 - 08 - 2008 às 8:46 pm

    É batateira, parece que você não tem cara mesmo de quem toma café pretinho 🙂

  2. Richard
    25 - 10 - 2008 às 11:21 pm

    Vorige week gingen we over de Drentse heide wandelen. En na de wandeling dineren in een eetcafé in Beilen. Ik bestelde een plate met biefstuk en mijn vriendin een plate du bal gehakt. We gingen even buiten roken en toen we weer terug aan tafel waren was het eten geserveerd. Raad eens waar de bal gehakt was neergezet?

  1. No trackbacks yet.
Os comentários estão desativados.
